Bovarică

Ploaie. Singurătate în travesti. Nadaism. Juan Manuel Roca. Celebrarea lui Nimeni. Cel care ne ajută să presupunem că am fi cineva. Urme, nu pași. Consecuție logică. Sau impas cognitiv?  Binele definit ca absență a răului. Ce căcat! Indefinisabil, bineînțeles. Watts, legea efortului răsturnat- cine va vrea să-și salveze sufletul, și-l va pierde…Adevărăciune? Doar un placebo pentru/împotriva rătăcirii. Sufletul pute. Marfă perisabilă. Duminică. Cimitir al certitudinilor de valoare inegală. Si al lucidităților. Oximoron patetic. Brrr!

47 de gânduri despre „Bovarică

      1. Iosif

        Din pacate. Tocmai din aceasta cauza raul primeaza, iar falsii dumnezei guverneaza masele înselate de iluzii virtuale, de tehnologia informatica înselatoare, care tinde spre globalizarea raului, în care omul va devenii sclavul propriei creatii si inteligente artificiale ce distruge pe nesimtite autenticele valori ale sentimentelor Iubirii Absolute, eterne, divine, naturale, simple, firesti, limitând astfel perceptia iubirii la instinctele simturilor primare,la mâncare,bauturi,(droguri)sex care duc lumea la decadenta speciei homo sapiens sapiens, prin modificarile si mutatiile genetice produse la nivel celular de produsele alimentare, otravitoare, si de consumismul neechilibrat,aceasta goana dupa vânt a maselor îndobitocite de frica zilei de mâine.

        Apreciază

        Răspunde
                    1. castanman Autor post

                      Nivelul meu e scazut si intotdeauna te-am perceput ca pe un gunoier ce rascoleste prin ceea ce altii au aruncat la cos. Nu ma dai pe spate cu commurile tale copipastate. Si oricum nu sunt dispus sa ti iert comportamentul de acum ceva vreme. Comportament care m-a facut sa-ti aloc o postare „Iosif si fratii sai”, lucru de care ar trebui sa fii mandru, fiind singurul nominalizat. Sunt convins ca nu esti afectat de pierderea acestui spatiu. La fel de convins sunt ca vei gasi si alinare. Asta sunt, un nemernic.

                      Apreciază

                    2. castanman Autor post

                      Iosif-as, nu sunt dragul tau, inainte de a fi mandru,ai o multime de alte chestii de rezolvat. Fii doar Iosif. Nu pot fi ipocrit si sa nu ti spun adevarul.

                      Apreciază

                    3. castanman Autor post

                      Nu pot. Ti-am pastrat sufixul. Am lucrat cu materialul tau. Chiar sa desfaci sufixul diminutival de radacina – nume propriu, nu ma asteptam. Esti tare. Succes, pe oriunde ai fi! Deci, Iosif-as 🙂 nu mai scrie, ca te sterg. Cu spamul n-am succes.

                      Apreciază

    1. castanman Autor post

      Nadaismul e un experiment/curent promovat in poezie de un columbian. Provine de la arhicunoscutul ” nada”. Fiecare am dat in viata noastra de un nimeni care a creat o perceptie gresita asupra a tot.

      Apreciază

      Răspunde
  1. nostrastella

    Castule ,

    de-atâta râs cre’c’oi face cistită , pe cuvânt .
    Emul(ă) rău , al tău io zi v aş . Şi mă dicstrează la max dialogul dintre matale şi cel ce alt’dată era primit c’un bocanc decât ecleziastic pistă muie</i. pe blogul aista eminamente cultural . Da' mno , ata ete , că n-aşa ? dacă zâna ''vuărdpreşului'' l-a acreditat cu bunăvoinţă , ce să faci şi tu acuma , zău ? Nada .
    Ş-atât de puţin pân' la DADA .
    La ''dadaişti'' fac referire , iar despre asta om vorbi poate al'dată .

    (I-o fi frică oare zânuţei de cele veşnice , cre'că .
    Cui nu i-ar fi !

    Dar … şi tu brutus !!!)

    😆 😆 😆

    Apreciază

    Răspunde
    1. castanman Autor post

      Stelo, din cand in cand fac penitenta pentru pacatele mele de pe wordpress si cea mai a dracu’ penitenta, am senzatia, e sa rezist unui dialog cu Joseph. Banuiesc ca rasul tau nu e molipsitor, iti dai seama ce drama ar fi sa ajung sa spun „vai, am luat rasul de la stela”. Blogul asta nu e ieminamente cultural, stiu bine ce drama a trait un alt Joseph, Knecht, magister ludi, cand a parasit Castalia si si a dat seama cat de limitata era lumea aia a intelectualilor. Hai sa trecem episodul Iosif la initiere paideica. Tu chiar ai un complex legat de zana wordpresului si sa fiu al dracului daca stiu ce schema de tratament sa-ti aplic. Pentru ca pe tine te enerveaza si fiintele inteligente, nu numai celelalte. Si daca din ras faci cistita, e clar ca nu are legatura cu mansarda, e doar o banala forma de incontinenta urinara si ma faci sa mi para rau de timpul alocat. Despre ” dada” ism, doar atunci cand vei prezenta o dovada ca ai inceput terapia. Adica o adeverinta de la medicul ginecolog.

      Apreciază

      Răspunde
      1. nostrastella

        Paideia să fie ; episodul . Dacă zici tu .
        Mă-ntreb totuşi dacă merită efortul , cunoscând câtdecât mangafaua if you know what i mean .
        Mă leşi !

        Despre lumea şi limitele intelectualilor plus complexul meu cu dânşii …
        mă faci să râd din nou .
        şi mă cam doare la prună .
        btw , văz că te pricepi şi la de-astea medicolegale decând cu madame doctor .
        bravos .

        so , stai liniştit . mă doare fix la pedala de dânsa . doar că atunci când instincul de fată mare nu mă-nşală si-mi pun vreo pata(lama) pe oareşcine … aşa rămâne . Nu prea greşesc , crede-mă . Cei ce mă cunosc pot confirma .

        … dacă vor , normal .

        …………….

        (te pup sma)

        PS . sper că nu-mi ceri şi vr’un papanicolau , la naiba !

        Apreciază

        Răspunde
        1. castanman Autor post

          Clar, initiere paideica episodul cu Iosif-as, daca ai fi stiut jocul cu margelele de sticla, ti ai fi amintit ca la sfarsitul cartii sunt poeme de Knecht si trei biografii scrise de acesta, una a unui crestin. Nimic intamplator, daca vrei sa discuti cu mine. Nu vreau testul Papanicolau, vreau doar perioada aceea intima din luna, macar sa stiu cand putem sa ne o tragem. In rest, ma amuza enorm cat te poate enerva Renata, nefacand nimic. Imi dau seama ce-ar iesi daca ar intra in joc. Si, crede-ma, pe gherila urbana e sef.

          Apreciază

          Răspunde
          1. nostrastella

            Iioooooiiii , da’ m-a luat aşa c’o spaimăăăăă !
            Plus că strădania ta de’a invita distinsa la circ , e de râsul curcilor . Astea le fumam pe la 12 ani , bro . Ea pe la 9 . Mde , era mai precoce . Mno , n-are cum , nu se dedă dânsa la nivelul meu care estem . suntem prea mici . aşa să rămână dară .
            So . Da’ nu d’asta mă bag şi io în samă . Mai ales la ora asta . Că vorba smărăndiţei : oi fi având altecele de făcut .

            Băăă . Iote-l mă şi pe ăsta micu .
            Altfel în slujba rectitudinii prin com-urile sale , şi drag sufletului meu .
            Că na , ca şi cum nu mi-ar fi fost -deja – d’ajuns corectorul din oficiu mangăcumlaude , onor zânuţa vwuărpreşului.
            Păi bey Dulcinee mică ( de ţi’aş fi spus sancho panza , prea semăna a coabitant 😆 ) , iertată fie-mi conjectura ..

            la fotbal , politică şi gramatică ne pricem toţi . doxă .
            mă leşi !!!!!

            Apreciază

            Răspunde
            1. nostrastella

              PS . că m-am luat cu vorba ş’am uitat .
              … păi cel mai cool sex e în perioada aia , castomanule !!! aşa că de’o fi să mi’o pui vreodată no te preocupes !
              Te las . Merrg la duş , mă masturbez o ţâră şi’o iau la munci . Că verzişorii nu-ţi bat la uşă . Trebuie s-alergi după ei , crede-mă . Ne-om mai vedea la anu’ că te-am terorizat destul .

              Peace .

              Apreciază

              Răspunde
            2. castanman Autor post

              Steel-uto, lasa-ma!
              In plm, tu chiar crezi ca poti foote pe oricine? Ai ceva concret, mie, castul tau definitiv, sa-mi spui? Daca nu, la inteligenta ta autodeclarata mai sus, procedeaza in consecinta. Un fel de „ma lesi!”.

              Apreciază

              Răspunde
            3. klaus

              Stelu, pupa-ți-aș ochii și prin ei, mintea! Așa ceva!? M-ai că-mi vine să-ți dau pedeapsă trei zile fără net. Da’, na! Am naturelu’ mai sânțâtor.
              Expresia aia e oricum, dă căcat. Pentru o e-rectitudine clară îți recomand „Lipsăști(i)!!”. Rămâi și cu semnul exclamării.

              Ti pupă buniku’ lu’ Tom…..degețelu’!

              Apreciază

              Răspunde
        2. smaranda64

          Steaua mea dragã. Dacã tu ţi ai amintit cã ai cobarât cu greu în lumea asta ca sã fuţi corcoduşe. Fute le draga mea. Dar.. eu sunt de pãrere cã ai altceva mai bun de fãcut.
          Te pup şi eu.

          Apreciază

          Răspunde
      1. Cudi

        Gherila urbană, gherila rurală, am râs și, zic eu, am continuat cu un comentariu de bun simț, cum că diaspora. Dar la shaorma mi-a pierit râsul, că n-am înțeles. Poți, te rog, să explici ce-ai vrut să zici?
        Altfel, decât o shaorma, mai bine o feliuță de slană afumată, cu telemea de oaie, cu ceapă, ridichi și un păhărel de țuică lângă. E și-n meniul ăsta poveste pe îndestulate.

        Apreciază

        Răspunde

Lasă un răspuns

