Hybris

Dumnezeu e o ea. Cu blugi și adidași. Principiu și fundament ultim al oricărei realități. Cu mici scăpări . Nu le are cu ordinea. Îmi bulibășește gândurile. Și e cicălitoare. Și cochetă. Mă pune să repet că epsilon nu e nici rid, nici monadă, cum am crezut toată clasa a unșpea, la analiză matematică, ci doar primul după nimic. Am scăpat când i-am spus că e doar un început de gropiță.  Când pleacă, săruturile ei, neajunse la mine, mă sperie ca niște urme de lup pe zăpadă. La miracole stă mai bine: schimbă gustul cafelei și mi-a găsit dinții de lapte cu care mușcasem din prima iubire. Despre reîntoarcerea-mi în mine însumi nici nu vrea să audă. E o escrocherie pe care o practică doar poeții. Nu spală, ca orice demiurg ce se respectă. Încă umblu cu rufele murdare de cuvinte- dezvăț de viață. Miroase a femeie în călduri și îsi plimbă în fiecare noapte șarpele peste genele mele.

20 de gânduri despre „Hybris

        1. castanman Autor post

          Esti prea serioasa in commul asta. Era o provocare. Zambeste 🙂 Nu stiu de unde vin cuvintele. Spunea Nichita pe undeva ca nu se scrie cu talent. Se scrie cu sufletul. Talentul vine mult mai tarziu, ca o plata.

          Apreciat de 2 persoane

          Răspunde
    1. castanman Autor post

      Ca sa fie clar, la mine in text l am folosit ca „aroganta”, in sensul de comportament care trece peste orice regula, incalca legile pe care se intemeiaza relatiile cu divinitatea si cu oamenii. Grecii o evaluau, in sens religios, ca o ofensa adusa zeilor, pastratori ai ordinii.

      Apreciază

      Răspunde
  1. Renata Carageani

    Nu mai zic, iar, cât mi-a plăcut, că iar cârcotești, de ochii lumii.
    Mă, dar acolo…, acolo unde zici: „Când pleacă, săruturile ei, neajunse la mine, mă sperie ca niște urme de lup pe zăpadă”, ești perfect!

    Apreciază

    Răspunde
  2. nostrastella

    Infamantul (mai ieri ! c’aşa-i în viaţă nu ? ) , actant de ceva timp ( ha ha , cu şi d’ale vremilor moravuri , n’aşa – cunoscătorii ştiu de ce ) pe bloguri ce’al’dată-l ejaculau făr’ de vr’un dorit , biet … coitus interruptus , garnisit bini di tăt cu’ale lui aleanuri , ş’atins – decât ceresc , ever , de hybris , dixit !

    http://imgur.com/a/hvQCd

    Sictir , ioji !
    Citând din clasici… ”am început să văd nebuni peste tot .”
    Breban , adicătelea .

    Mă leşi ?!!!

    Whatever . Nu că virgulă mu muuul profei m’o fi dat oareşcât pe spate . În nota obişnuită , cum ar veni .
    Bleah . Că kiar mă-ntreb şi io ca proasta : ce naibilui o fi bukisit ?
    La vremea ei .
    Da’ nu’i treaba mea …

    Mno , cre că … pân’ la urmăăăăă ( ”n’a şti nimeni cum m-am dus” )…


    Apreciază

    Răspunde
      1. nostrastella

        n’am vr’o treabă cu nime , fii pe pace ! iar dacă commul tău a fost ‘şa … de’ o labă tristă … crede-mă , nu sunt (de) genul ăla . Cu mine nu i ave comm-uri gen messenger . Lungi . Nu-mi prea place să mă lăbărţez ! Cel puţin nu în public . Că doar te citesc amar de doamne în puii mei !
        Pa !Dont’ worry : n-am vreo treabă cu hybrisul deocamdată … be happy

        😆

        Apreciază

        Răspunde

Lasă un răspuns

