Arhive zilnice: 5 August 2017

Contract prenupțial

Singurele promisiuni pe care ni le-am făcut au fost că o să mă faci să mă îndrăgostesc de tine și că, în aceeași zi, la amiază, o să te fac să te îndrăgostești de mine.

Ți-am mai promis că îți voi elibera și o adeverință că meriți totul, pentru a-ți servi la diverse pe lumea aceasta. Împreună cu un autocolant cu „Atenție! Copil la volan!”, pe care va trebui să-l lipești urgent pe luneta mașinii.

Am mai zis ca voi vorbi cu Dzeu să se împrumute, din când în când, la tine, cu dobândă, pe caiet și pe termen scurt, pentru reparațiile ce le tot face la fațada Creației.

Ți-am promis și că-ți voi spune câte-o poveste în fiecare noapte, dar numai dacă renunți la obiceiul acela prost de a-mi scutura așternutul gândurilor înainte de culcare.

Sigur nu ți-am promis că mă vei înțelege. Și că-ți voi putea returna TVA-ul pe pașii făcuți  împreună.