Pleonasmul

A-ți spune „te iubesc” e un pleonasm. O știu toți. Larousse-ul si merriam-websterul mă citează. Degeaba strecori câte un „adio” pe sub ușă și fugi cu cuvintele-ți împachetate brambura spre primul tren. Toate scanerele aeroporturilor, garilor și viselor tale îți vor spune că ești o fugară. Dimineața, la cafea, vei vedea că în bagaje n-ai decât un biet cod lingvistic. Și că pandemia de pleonasme nu poate fi oprită. Nici măcar mercenarii plătiți să bată clopotul în dungă nu pot obține certificatul de deces. Iubirea aceasta se fumează pâna la filtru. Tremurând, cu degetele îngălbenite și arse de nicotina atâtor întâmplări. Asteaptă-mă. Deja rațiunea are cearcăne.

11 gânduri despre „Pleonasmul

  1. Nergana

    Legat de codul lingvistic 🙂 chiar il port in bagaje, de multe ori apelez la el pentru a-ncerca sa inteleg. Si de cele mai multe ori imi dau seama ca e depasit de exprimarile tale, asa ca apelez la intuitia caracteristica 😉

    Apreciază

    Răspunde
    1. castanman Autor post

      Ne cunoastem/ ne-am intalnit intr o zi/ pe pamant/ eu mergeam pe o parte a lui/ tu pe cealalta/ …/ eu m am emotionat/ si ti am spus ceva cu mana pe inima/ dar n ai avut cum sa m auzi/ pentru ca intre nou treceau intruna masini 🙂

      Apreciază

      Răspunde
      1. Nergana

        Eram doua Cuvinte cand ne-am intalnit. Impreuna conturam un tablou. L-am denumit: la capatul curcubeului. Pacat ca nu am spus la care capat. Acum tu astepti la rasarit, iar eu astept la apus. Intre noi un curcubeu intreg!

        Apreciază

        Răspunde
  2. Renata Carageani

    Altă zi, alt poem inspirat.
    Cunosc câțiva poeți declarați, cu tipăritură, care, după ce te-ar citi, s-ar lăsa de meserie. Dacă ar avea bun-simț. Dar cum ei… Însă asta e deja altă poveste.
    Să rămânem la atât: Frumos! Muritorii se înclină.

    Apreciat de 1 persoană

    Răspunde
    1. castanman Autor post

      Renule, zici frumos despre ceea ce scriu. O sa mi o iau in cap si cine stie ce o sa mi vina sa mai textualizez 🙂 ” pervazul cu nimicuri/ e singurul loc care are pe vino-ncoa/ in casa asta „. Multumesc mult.

      Apreciază

      Răspunde

Lasă un răspuns

