100

Sunt o ființă care funcționează normal. Râd, plâng. Uneori mor pentru a uita o iubire. Deși nu e permisă repetitivitatea acestei terapii. Se ia o singură dată în viață. Cu lingurița. Clătind-o puternic în gură.

Din corăbiile mele n-au rămas decât șobolanii. Le-am dat drumul în bibliotecă.

Afișele de pe felinarele orașului anunță că încă sunt acuzat de spălare de sentimente și furt de gravitație. Am crezut că s-au prescris. E atât de departe perioada aceea când puteai zbura doar cu aripi.

Singur, un paianjen, mi-a rămas prieten. Își bea cafeaua cu mine. Așezat comod în emisfera dreaptă. Uneori îmi ghicește întorcând ceașca peste colile mele A4.

Noaptea ma dezcărnesc. Pentru a mă dezdurera. Și imi admir scheletul . Ce săgeți frumoase pot ieși din degete!

Apoi prind cu cârlige pe wordpress textele mele ca niște vene tăiate.

Update: Pentru ca cele 100 de texte publicate sa nu fie singure, https://www.youtube.com/watch?v=9MJAg0VDgO0

 

22 de gânduri despre „100

  1. Renata Carageani

    Doamne, doamne, iar ai avut o mână câștigătoare! La faza cu șobolanii ai curățat masa.
    Știi ce mă înțeapă, totuși? Scheletul osos. Nu-ți fie cu supărare că mă înghiontește cam pleonastic. 🙂

    Apreciază

    Răspunde
  2. Nergana

    Ce inseamna normalitatea? Rasul si plansul nu sunt neaparat semne caracteristice ale normalitatii, pentru multi sunt masti 🙂

    La cat mai multe sute de articole! Ma bucur ca nu te-ai oprit din scris dupa cel al patruzecilea 😉

    Apreciază

    Răspunde
    1. castanman Autor post

      Credinciosii de rit ortodox spun ca dupa 40 de zile sufletul se prezinta la o judecata particulara. Sa zicem ca cele 40 de postari ar fi fost privite prin prisma acestei simbolistici. 🙂 Dar pe la postarea 30 si ceva si a bagat dracu coada si a zis: lasa- te de scris daca mai poti! 🙂 .

      Apreciază

      Răspunde
  3. nostrastella

    Pffffoaiiii , să-mi fut una ş’alta nu !

    CASTULE ,

    mă ierţi , da’ io nu’ţi pot ura nica de centenarul tău .
    De’o fi , că n-am verificat .
    Şi nu din cauză de … vorbe .
    Le ai cu astea , recunosc . Doar că …

    … tăt din d’astea … Mai curcubitacee , şi apropiate mai mult de veac , te lăbăresc în comentarii . Mno , da’ pare că’ţi şi place , zic . Mă rog . Whatever . Who cares … i mean !
    Anyway . Salut pauza smărăndiţei . Sper să fie sabatică , totuşi . Şi dezavuez din rărunki nesimţirea profei de română , viitoarea ta fostă … critic literar , cică . Mă leşi ?!

    Who the fuck is … RENU ?!!! bleah

    Apreciază

    Răspunde
    1. castanman Autor post

      Stelo, sa ma futi daca inteleg logica ta, imi spui ca nu-mi spui nimic, ok, nu asteptam de la nimeni, nu stiu despre care nesimtire vorbesti, dar sigur esti in confuzie, Sma a declarat public ca n o mai intereseaza netul iar pentru Renu ar fi o blasfemie sa o fac pe purtatorul de cuvant. Stiu ca iti va raspunde politicos. In ultima vreme am primit o serie de mesaje care m au confuzat. Incearca sa fii putin mai clara.

      Apreciază

      Răspunde
          1. nostrastella

            … mda .
            Mno …ş’acuma io ce-ar trebui să zic , Castule ?!
            (Ca să fac pe plac tuturora , nu de alta .)

            Cândva – ori vreodată – ai simţit , oarecum , că ar fi mai bine să nu mai faci nimic? S’o laşi aşa , în dorul lellii şi să stai de-a-n pulea , pur şi simplu , să meditezi la complexitatea lucrurilor ce se-ntâmplă ( dacă se ) de voie sau de nevoie ; cele – gen , ce trec pe lângă tine la-nceput de zi şi pffffff , nepromiţându-ţi mai nica , continuă să se’ntâmple ? Hm .

            Vezi tu , viaţa – acest roller-coaster ce pare uneori inexpugnabil , merită trăită din plin . Dacă mai ai (şi) de ce . Şi cu ce . Bune sau rele . Indeed !
            WTF . Dolce far niente e (doar !) bine de notat , şi face bine . Doar că … e indicat la o anumită vârstă . Cred . Atunci când dă târcoale sexagenarilor , apăi … Nţţţţţ . NU BUN !!!

            Da’ nu te lua dupe (sic!) mine , zic . Respectă propovăduielile dânsei .
            Mno – again – n’aş prea vrea s’ajungi ca alţipomoHAC i! 😆

            ( urmează multe puncte puncte ; ‘ntru ofticarea preţioasei , nu d’al’ceva !)

            Apreciază

            Răspunde
            1. castanman Autor post

              Stelo, n am inteles ” jocul de cuvinte” din final, gratuit, doar daca nu esti „fetitza”, cred ca te obsedeaza Renu, ea ignora duelul, cica te a verificat in alte commuri si ai avea ceva deficite, daca ma iubesti, mai scrie-mi, daca ai doar facturi de platit, foloseste cardul

              Apreciază

              Răspunde
              1. nostrastella

                Manule ,

                încerc cumva să nu mă penetreze commul tău -mult prea diferenţial ( în sens matematic ; că tot te lauzi cu ingineria ta ) . Da’ nu mă poci abţine .

                Aşadar stai/staţi liniştiţi : nu m-am înscris în tagma emulilor de pretutindeni . Şi nici nu voi . N-am astfel de veleităţi . Cât priveşte deficitul din commurile mele … mă leşi ?! Îţi pare că doresc vreun pulliţer ?! Să fim serioşi . Şi la urma urmei , wtf , ce pana mea să am de’mpărţit cu dânsa ! Căci (subliniat ) , femeie nu pot – taie-mă da’ nu pot – să’i zic . Muierile , de obicei , au alt calibru ; au alte îndatoriri , meniri ori virtuţi . Nu potăi , mâţe ş’alte d’acele orătănii . So …

                Dânsa , cică trâmbiţa pe oareşunde că … moah , pentru ‘mneai nu exist . F. bine . WTF
                Îţi pare că n’oi putea dormi cu/de gândul ăsta ? Ne despart tone de generaţii , principii şi prejudecăţi . Ce pana mea de bătălie … duel , whatever , să am c’ooooo …
                Mi se pişcă perpetuum ce să zic ! Hai sictir . Să fie sănătoasă . Şi poate că , acu – odată cu reşaparea lu’ nea sfinţia sa ioji renegatul , o’nvăţa cumva de la ‘sărmanu’ (a nu se citi şamanu’ ) , care’i treaba cu virtutea . Aşa că mai taie naibilui din bărbile astea . Că-n mine nu vei afla , veac , rating pe acest gen de discuţii . Caută-ţi d’alţi muşterii d’ăştia dragul meu .

                Cât priveşte iubirea mea – pentru ceea ce scrii …
                Va rămâne eternă şi necondiţionată . Sincer .
                Iar cardul meu … Îmi place să cred că sunt destul de independentă şi ştiu cum ori ce să fac ca să nu se golească vreodată . Facturile le plătesc ca tot omul : întocmai şi la timp . Datorii nu am de nici un fel . La nime !!!! Dixit .

                ( PS : în ceva zile , vechea Eladă şi eu , vom juisa de-a’mpreună ! Aşa că de’oi simţi nevoia să te fut la cap (cu alt IP , normal ) , pls , nu mă bana . Că poate’ţi azvârl şi ceva foto 😆 )

                LOVE !
                Adio .

                Apreciază

                Răspunde
                1. castanman Autor post

                  Nu ma laud cu ingineria, chiar complexat. Banuiesc ca intre tine si Ren e o poveste tumultoasa de dragoste, imi pare rau, nu pot participa la acest menage a trois, zile senine la zei, pozele sa fie topless :). Ps N am inteles, love sau adio?

                  Apreciază

                  Răspunde
                    1. Zorbeille

                      Ooof, stimată Ren, dacă aşa-i vedeți dumneavoastră pe cei cu probleme medicale (nesalvabili, nedemni de tratament umanitar), mă tem că vă greşirăți monstruos cariera. Bine, cel puțin pe una dintre ele. Deşi, amintindu-mi că a trebuit să vă atrag atenția – chiar aici, pe blogul zurliu – asupra distincției dintre divinație şi divinizare, parcă lucrurile nu arată prea bine nici dinspre partea celeilalte…
                      P.S.: Am senzația, nu ştiu de ce, că mai întâi a-nvăluit-o scârba pe Stella, nu pe dumneavoastră.

                      Apreciază

                    2. Renata Carageani

                      Domnișoară Zor, e posibil să ai dreptate, nu dau semne de empatie cu maniacalii ( Stelluța are toate datele, cel puțin fuga de idei și logoreea sunt evidente) fiindcă nu sunt cooperanți, refuză vizita la psihiatru și tratamentul. Ori eu prefer să-mi îndrept atenția spre pacienții care solicită și acceptă ajutorul. Știi cum e cu facerea de bine (cu forța)! 🙂

                      Apreciază

                  1. Zorbeille

                    Juxtapoziția „Te iubesc, adio!” te deconcertează, castanule?Tocmai pe tine, care o practici în asiduă cadență? Şi mai vorbeşti de ipocrizie…
                    Renul s-o fi luat cu scârba-mila Stellei, uitând să-ți ardă maternal o riglă peste degețelele ce pociră tumultUoasa de deasupra. Dar nu e panică, veghez eu, castane – fie scârbă, fie milă, fie caniculă ucigătoare. Doar ştii că niciun efort nu e prea mare-n osteneala-mi de a face din tine un om mai bun. Măcar un pic, la suprafață, prin părțile neesențiale.

                    Apreciază

                    Răspunde

Lasă un răspuns

