Castanman,

..

…Dumnezeu, pe persoană fizică, nu se mai bagă în chestii de alcov. Ultima dată când a făcut-o, punându-i coarne lui Iosif, a fost foarte aproape de un dezastru. Risca deconspirarea, făcând inutil Universul. Se poate vedea clar dimensiunea acestei erori pe blogul lui Ioan, 14.9,-Cine M-a văzut pe Mine, L-a văzut pe Tatăl…

Având în vedere timpul relativ scurt al speciei, sarcinile de serviciu și ambiguitatea rugâciunii tale, solicit să fixezi clar tipologia femeii, pentru a te îndruma către alte servicii independente autorizate.

În cazul în care nu vrei să mai comunici cu mine și mă vei înjura, cum faci de obicei, îti comunic oficial că îți cunosc gusturile și voi transmite celor avizați cererea ta.

Poate fi vorba de o femeie tautologie. Limită a propozițiilor cu sens. Wittgensteiniana Fără condiții de adevăr. Lipsită de de semnificații. Fiind necondiționată, este dotată cu un sens ce nu corespunde realităților lumii.

Sau o femeie cale. Tao. Careia îi lipsește noțiunea timpului linear. Cu mișcare circulară ce depășește opoziția dintre început și sfârșit.

În cazul femeii poem nu există servicii competente. Spală-te pe cap cu ea.

Și ai grijă. Nu lua decizii aiurea. E duminică. Oglinda aia ciobită a singurătății

 

37 de gânduri despre „Castanman,

    1. castanman Autor post

      Esti sublima, Sma! 🙂 Dumnezeu vorbeste intotdeauna la persoana a treia despre el. Aroganta. Sau nepercepere a sinelui. Iosif e ala din biblie. Cacaciosul celalat, omniprezent pe bloguri ,n are nicio legatura cu divinitatea. Striga si el niste lozinci

      Apreciat de 1 persoană

      Răspunde
      1. smaranda64

        Ar trebui sã nu mai comentez cã mã fac de râsul blogosferei deşi am o scuzã: sunt extraterestrã. Sã vãd de mã pot abţine.
        Deci Domnul ţi a trimis scrisoare. Bun. Recitesc.

        Apreciază

        Răspunde
  1. Oana

    Mi-aș dori să citesc o carte semnată de tine, Castanman. În care intriga să fie picurată în fiecare celulă a cititorului. Iar la final să exclam: strașnic povestitor, acest Castanman, nici el nu știe ce naste-n oameni!

    Apreciază

    Răspunde
      1. Oana

        Klaus, în alte vremuri, poate. Mai nou, eu mai încetișor cu iluziile, sunt în plin proces de reconfigurări.
        Aici mă refeream la emoții. E bine să ți le mai antreneze câte un text. Mai ales unul precum acesta.

        Apreciază

        Răspunde
    1. castanman Autor post

      Si eu imi doresc ca textele mele sa curga peste cei care ma citesc. Nu stiu de unde a aparut leitmotivul cartii, sau stiu, nu se pune problema in urmatorii 10 ani :). Vreau sa scriu liber, fara constrangeri editoriale 🙂 cu greselile de stil, ritm si , mai ales, gramaticale. Multumesc pentru gest.

      Apreciat de 2 persoane

      Răspunde
  2. Nergana

    Raspunsul nu ti-au fost dat de Doamne-Doamne, ci de un inger mesager al lui. Cred ca mai trebuie sa incerci sa-i mai scrii biletele de izbavire 🙂 poate sa renunti si la o parte din hainele necredintei. Cam pretentios Doamne-Doamne al tau! In Biblia mea scrie ca suntem facuti dupa chipul si asemanarea Lui 🙂

    Apreciază

    Răspunde
    1. castanman Autor post

      Sunt atipic. Mi am scris singur biblia. Si am facut dumnezeii dupa chipul si asemanarea mea . Si a iubitelor mele 🙂 Ingerii au doar sarcini administrative, secretariat, o cafea, un mes, o ninsoare. Sigur n am scris ce trebuie de sunt nevoit sa caut Orionul

      Apreciază

      Răspunde
      1. Nergana

        Cred ca din prea protector cu iubitele tale le-ai facut cate un dumnezeu dupa chipul si asemanarea iubirilor ca sa le aline dorurile 🙂
        Scrierea aceasta, ca raspuns la cea anterioara, lasa impresia ca te plimbi pe un drum bun. As putea spera la o continuare a dialogului intre Castanman si Dumnezeii lui?

        Apreciază

        Răspunde
        1. castanman Autor post

          Speri ca din dialogul asta sa afli ceva anume? 🙂 Ce ai aflat din celelalte postari? Doar ca Cman traieste intrun spatiu neeuclidian, in care isi construieste atent iubirile, alibi pentru mantuirea sufletului. O sa mai scriu. Prea mare lucru n am sa mai cer. Am vazut ca nici macar Dumnezeu, ca subordonat al meu, nu face ce zic… 🙂

          Apreciază

          Răspunde
          1. Nergana

            Sa spui despre Castanman ca isi construieste atent iubirile e ingamfare maxima 😀 si te va pedespi adevaratul Dumnezeu cu o iubire ce te va lovi direct in calcaiul lui Ahile, la care nu vei stii ce sa-i faci 🙂 si atunci va trebui sa iti confectionezi un Dumnezeu care sa te protejeze pe tine 😉

            Apreciază

            Răspunde
            1. castanman Autor post

              Mda, ce-mi doresti tu mie, sa ti se-ntample tie :))). Cand iubesti, calcaiul lui Ahile e ubicuu. Am senzatia ca vine la pachet cu celalalt. Vulnerabilitate prin alteritate. N-ai ce sa faci. Dumnezeu nu se baga. Caderea are splendorile ei.

              Apreciază

              Răspunde
                    1. castanman Autor post

                      Ai pus o inima la Castanman pe blog? Asta imi aduce aminte de un moment din ” Cel mai iubit dintre pamanteni”, cand intr o glastra apar niste flori, intr o dimineata.

                      Apreciază

                    2. Nergana

                      Optica este un pic diferita 🙂 e prea tarziu sa iti mai atrag atentia in directia mea. In plus, datorita stilului alintat si rasfatat pe care il posed din plin … nu cred ca… 😀

                      Apreciază

                    3. castanman Autor post

                      „Prea tarziul” e un element al temporalitatii si Heidegger descrie clar dezastrul celor care timp de peste 2000 de ani au gandit fiinta prin temporalitate. Intrebarea despre ” prea tarziu” mai mult a fost ascunsa prin cotloanele filozofilor, decat dezvaluita. Chiar si Cman are un „prea tarziu” ascuns. Fiinta e a spatiului „n” dimensional. Intotdeauna proiectia ei sa dea o alta forma. Timpul o ucide. Ca-n piesa aia de teatru a lui Mihail Sebastian , cand in lumea aia uitata de timp apare unul si spune ” e joi” . Si se duce dracu totul. Iar ” rasfatul” ca scuza nu te absolva de arderea pe rug :)))

                      Apreciat de 1 persoană

  3. Renata Carageani

    E un text atât de bun, că nu trebuie să te cerți cu Iosif. Și nu, nu trebuia să-i păstrezi clipul. E de balamuc! E o mânjire, o prostire. Dacă vrei să ai un dialog cu el, ia-l de guler, scutură-l pe partea simplă, omenească. Reacționează.

    Apreciază

    Răspunde

Lasă un răspuns

