Frumusețea simplității (1)

Ea mă iubește pentru toate păcatele mele. Mai mari sau mai mici. Venite din urmă și amestecate cu JB, lichid seminal și singurătate. Uneori  poezie. Îi sunt aproape indiferente femeile din juru-mi. Niște curve. Inteligente, totuși…, bâgui. Nțțț. Proaste, dacă erau precum zici, supraviețuiau în solilocviu, nu se sinucideau făcându-și selfie dezbrăcate în piață. În filozofia ei, viața nu e făcută din idei de-a gata și adevăruri snoabe. Singurul proiect de cunoaștere e un abecedar al lucrurilor simple din care mă pune în fiecare noapte să citesc pe buzele ei, surd la ale lumii, o propoziție.

Eu o iubesc pentru iertările ei. Și pentru sânii rămași nebronzați. Obraznici. Ca un vers alb într-un sonet. Sau ca o taietură carteziană lângă beregată. Miroase a mare și a dorință. Deși neîncrezătoare, încheie acte notariale și cu sfinții, și-a pus în palmele mele de ticălos, sufletul. Lumea spune că mâna-mi întinsă uneori vinde, alteori vindecă. Daca sunt fifty- fifty, balanța o înclin eu, îmi spune râzând, ajutându-mă să duc gunoiul la coș.

Lumea e indiferentă. Știe că din antichitate există dubii asupra celui de-al cincilea postulat al lui Euclid.

 

16 gânduri despre „Frumusețea simplității (1)

  1. smaranda64

    Mi a plãcut şi propoziţia cu actele notariale şi neîncrederea. Sunã mai mult a recuperare divinã. Dumnezeu încercând sã_ şi recupereze cheile raiului cu care zurliul, în plin Alzheimer divin a plecat cu ele în buzunar.

    Apreciază

    Răspunde
    1. castanman Autor post

      Sma, te joci frumos cu cuvintele, cheile raiului nu sunt la mine, pot depune marturie cateva persoane saptamana asta, eu am un parteneriat cu diavolul…i- am furat marul 🙂

      Apreciază

      Răspunde
  2. smaranda64

    Gugălind lichidul seminal, ca să fiu sigură că am înțeles bine, am dat peste niște articole interesante unde se explică, cum ne păcălește natura că ni-i musai de sex, dincolo de procreație. Alții spun că universul este feminin unde masculinul ar fi o raritate și astfel este cocoloșit și alintat, sexul fiind o formă de hrană spirituală.
    Gurile rele sunt de părere că atunci când începe să arunce una alta la gunoi, omului i se reface cu timpul legătura cu Spirit, hrăninduse mai apoi din propriul izvor, sexualitatea își perde importanța.
    Unora chiar de acest efect le este teamă.
    Dacă băiatul din poveste face curățenie o poate păți. :))))

    Apreciază

    Răspunde
    1. castanman Autor post

      Sma, nu e nevoie de gogu ca sa mi dau seama ca mi-i de sex si nu de procreatie. Sexul ca hrana? Alt postulat. Iar baiatul din poveste a inteles ca e destul de jenant sa fie folosit ca dildo sentimental pentru socializarile random ale altora 🙂

      Apreciază

      Răspunde

Lasă un răspuns

